
kızlar bebeğimi beslerken elim kafasına yani bıngıldağa çarptı tırnağım ile battı derisi kalktı tırnağım da yok bu arada. çok az ağladı ağlamadı derecesinde. Çok korkuyorum benim cnm çok yandı bi şey olur mu sizce Allah aşkına :( bıngoldak olduğu için çok korkuyorum kızardı