Kızım 17 ayına girecek gün içinde sürekli çığlık atıyor ve en ufak istediği olmasın o kadar cok aglayarak kendini yere atıyor ki dışardan gören biyerine bişey oldu sanar cok,huysuzlaştı sürekli bi ağlama hali cok yoruldum anlam veremiyorum dikkatini dagıtıyorum 5 dk sonra yınee aynı ne yapacağımı şaşırdım aynı durumda olan varmı😣