Ya kızlar yeni doğum yaptım 5 günlük oğlum 13.5 aylık kızım var , gereckten zormuş daha başındayim sanırım birde lohusa olduğum için herşeye ağliyom korkularım var illeriyi düşünüp duruyom yapabilcekmiyim şöyle böyle nasıl olcak falan filan anın tadını bile cikaramiym , bana morel verin sizin günleriniz nasıl geciyo ?