Minikkuzum1999 Kızlar sorum yukarıda kan tahlili yaptırdım hepsi tam çıkmadığı için tahlillerin Çarşamba günü gel dedi doktor kan değerlerim 8 çıkmış çok mu düşük acaba soramadım telefon konuştuğum için acaba kahve kansızlık yaparmi
medinekaplan Minikkuzum1999 yapıyor cnm ama düşüncede kahve icesin gelir çünkü kanım düşünce sürekli kahve içip yada suyla içiyorum
Minikkuzum1999 Ogulluana Hım anladım canım günde bir defa içiyorum ben ama bir çay bardağın da azaltmam gerekiyor demekki 🥰😁
Minikkuzum1999 medinekaplan Ayy Evet bende öyle 3 torba kan verildi bana 5 sene önce ondan beri kahveyi içemedim hiç hiç ama bir yıldır oğlumu doğurduktan sonra baktım canım devamlı kahve istiyor hele de yemekten sonra oo burnuma kokusu geliyor resmen 😁ondan anladım dedim gideyim kan vereyim de baksınlar varmı diye 8 çıkmış sonuç
medinekaplan Minikkuzum1999 benimde öyle oluyor cnm doğuma son 3 ay kala kahveyi icmiyordum yiyordum tahlil yaptılar 4 çıktı hemen kan takviyesi yaptılar şimdi içmek istemiyorum canım çok kahve isterse yada yiyesim gelince bende tahlil veriyorum oradan anlıyorum
Minikkuzum1999 medinekaplan Geçmiş olsun sizede bende Çarşamba günü belli olacak bakalım ne diyecek doktor