tosbikannesi6 ben de doğumdan sonra bikini giymiyorum, normal mayo bikini ne istiyosanız giyin ztn denize giriyosn rahatsız olmanıza gerek yok, sonrasında güneşlenirken yada yürürken böyle delikli uzun etekler falan moda ya artık öyle bişeylerle asla kötü görünmez