Mrb kızlar. Bebeğim 8 aylık geceleri 2 kez mama veriyorum ve onun dışında bir milyon kere kalkıyorum. Sürekli bi mızırtı, uykuya dalamama artık midesinin çok doldugundan mi yoksa uykusu bölünüyor diye mi bilmiyorum ama çok kalkıyor. Zaten uykusuz bir bebekti zamanla geçer dedim ama yok 2 gün iyiysek 15 gün kötüyüz. Sabahta Cok erken kalkıyoruz dışarısı zifiri karanlik ve baygınım artık. Bu yüzdende gece beslenmesini kesersem düzelir gibime geliyor. Sizler gece beslenmesini kaç aylıkken ve nasıl kestiniz? Bide bu sürece nasıl dayandınız? Önerilerinize ihtiyacim var. Simdiden herkese teşekkürler ❤