Smrhls Oğlum 35+4 de doğdu, kuvozde kalmadı ama yine de çocuk doktorumuz yaptırın dedi, çok korkmuştum canı acıyacak diye ama 2 kez damla damlatildi sonrada bakıldı evet biraz ağladı ama normal çocuk doktoru muayenesinde ağladığı kadsr ekstra birşey olmadı. Ücret de özel hastane olduğu için normal muayene ücreti ödedik ekstra bişey yoktu