Oğlum şuan 10 ay 24 günlük 1 haftadır acayip derecede huyu değişti . Sürekli ağlama krizleri , yemek yerken kaşığa vurmalar , ağlayarak yemek yemeler , uykuya direnme , gece uykularında sık sık ağlama . Artık dayanamıyorum . Normalde 15.00 da 2. Uykusuna geçer tam 1.5 saattir uyutmak için uğraşıyorum gözünden uyku akıyor ama uyumamak için paraladı kendini her şekilde uyutmayı denedim yok 1.5 saat boyunca kendini geriye atıp ağladı uyumadı en son az önce ağlarken kucağımda uyudu kaldı. İçine çeke çeke hüngür hüngür ağlıyor . Normalde çok kolay uyuyan bi bebekti ilk kez böyle bir durumla karşılaşıyorum. Bir haftadır berbat haldeyim. 6 tane dişi çıktı hiçbirinde bu derece sorun yaşamadım diş desem gözüken dişte yok. Sebebi sizce ne olabilir ? 4. Ayda da biraz huysuzdu uyku gerilemesi olmuştu bu ayda öyle bi şey mi var