Ogretmenannex alpinanneesi elim kolum resmen en güzeli baston diğerini alıp sonra başkasına verdim . Hantal bir yere sığmıyor hiç gerek yokmuş chicco baston aldım diğerinin dış görünüşüne kanmıştım 😄 oysa analık en konforlu olanı secmekmiş
Minel-inannesi alpinanneesi bunun altinda fileden sepet olanlar daha kullanisli🤌 atiyom icine elinin esyasini tertemiz 😄 bide yatari var benimkinin. Uyuyunca bi muslin geriyom önüne mis gibi püfür püfür uyuyo
Ucansupurge alpinanneesi Evet bir bundan birde Hamilton kullanıyoruz. Bu baston araba kayinvalidemlerin arabasında duruyor dışarı vs çıkınca yada babannesiyle parka vs giderse yorulduğunda biniyor. Aşırı hafif kullanışlı
alparslan1_ alpinanneesi çocuk büyüdükten sonra aşırı rahat oluyor. Hemde katla koy bir yere. Bana da bahçede kullanayım diye biri eski olanı vermişti o bile çok rahat.
Mazikeen alpinanneesi araba hatchback ise bagaja sığmaz büyük ihtimalle benim baston Bebek Arabası sığmadı boyu uzun geldi :(
Betelgeuse_ alpinanneesi bu markanınki değil baska markaninki var. Çok güzel az yer kaplıyor ben de çok memnunum keşke en başından alsaymisim dedim. Çok kullanışlı tereddüt etmeyin
sezer2022 alpinanneesi ablam verdi bize bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama, benimki sıkıştı içinde rahat edemedi , popo kısmı ufak yoksa hafif ve bagaja sığıyor
Ygtoglm-- alpinanneesi ay bu benim elim ayağım resmen . E bebekten aldığımız joie marka da var ağır ama büyük. Arabanın bagajında hep duruyor onu kullanmıyoruz bile . Bu o kadar pratik ki. Bi de hafif. Tek dezavantajı yatarlı değil . Uyuduğu zaman oturur pozisyonda uyumak zorunda oluyor . Ama uyku saatine denk gelmezse süper oluyo
alpinanneesi Bundan aldım 1400 tl başka bebek arabam da var hantal ama böyle arabaya koymalık avm de rahat gezmelik markete gitmelik alayım dedim ama bilemedim iyi midir sormak isterim çünkü baya uygun fiyat olarak
Alya-Sena alpinanneesi bunlar cok rahat markete gitmelik avm de gezmelik kapaninca cubuk gibi oluyor zaten araba bagajiniza sigmazsa da arka koltukda ayak altina da koyabilirsiniz.
alpinanneesi Ogretmenannex valla ben en ucuzunu aldım bebek arabam başka da var diye inş çok dandik olmaz 😅
alpinanneesi Mazikeen evet hatchback araba neyse nasip artık gelsin bakım araba bagajında bırakmak için almıştım 😅 diğer arabayı kaç kapa taşı yıldım art
Rwerdst alpinanneesi hangi model sizin? Benimde hatchback internetten kıyaslicam ona göre. Travel çok zor oluyor bıktım artık. En azından basit yerlere bunu alim diyorum.
2kiz alpinanneesi marka olarak aynı değil ama bı benzeri bende vardı en kullanışlı en hafifi bunlar ama çok yük yükleme ben pazara gittiğimde kullanıyordum kollarınada çok yüklemiştim poşetleri tekerleği kırıldı 😅 sen yapma