littlefish Merhaba kizlar, Bugun 2.ay asilarini olduk. Atesini duzenli kontrol ediyorum. 37.3 oldu. Calpol versem mi yoksa beklesem mi? Doktoruna sordum cevap bekliyorum ama size de sormak istedim.
annebalim_ littlefish 38 e kadar bekle dedı doktor bana aşı olduğumuz gün 38 bı tık geçerse ver ama ben atesı yukselmedı huysuzlastı o zaman yıne vermıstım yıne rahatlarıuordu
ozgec littlefish 38 son kucuk bebeklerde canım az daha bekle ıstersen bez koy alnına hanı versende bısey olmaz ama vermek ıstemıyosan dıye söyluyorum
Bende_anneyim littlefish ateşi yükselmeden ilaç verirsen ateşi bastır soğuk havale geçirmesine neden olursun sakın verme 38i fln bekle çocugunu soy atlet veya zıbınla kalsın çorabını çıkar ama şurup şu an sakın verme ben verdim soğuk havalar geçirdi kızım