caganalpmom Fakültede metabolizma bölümüne yönlendirildik. Önce önlem amaçlı günde iki kez bioak kullandık. Kan alındı. Kan sonuçları doğrultusunda ilaç günde bir defaya düşürüldü. İtiraf etmek gerekirse doktor bizi o kadar rahatlattı ki. Bir ay kadar kullanmadık. (Büyük hata siz yapmayın.) Geçen hafta kontrole gittik. Kan alındı tekrar. Genetik değerlendirme 3 ay sonra çıkacakmış. Taşıyıcı ise belki ilaca son verilecek. Kan sonuçlarında biotin değeri normal çıktı.