Aslında şöyle ilk calpolu ben 10 aylık iken aldım kızımin ateşi oldu verdim ,dış ateşi olunca inatçı değildi çok az kullandık ikinci ateşlenme 12 aylık idi tekrar aynını kullandım hiç sorun olmadı ateşi de düşürdü daha sonra 16. Aya kadar ihtiyaç duymadık attım 16. Ayda calpol yeni aldim kullandık yine dış olduğu için kısa sürede bitti ve ilaç öylece kaldı 17. Ayında ilk kez inatçı ateş ve boğazda enfeksiyon oldu açılan calpol ateşi düşürmediği için doktor atın yeni yazayım dedi yani ilkini 3 ay kullandım fayda da gördüm ikincisi 1 ay içinde çöp oldu diyebilirim iş görmez olduğu zaman atın 1-3-5 ay gibi bir rakam afaki oluyor bu durumda Rabbim çocuklarımızı korusun her doktor ,sağlık ocağı değişik şekillerde bilgi veriyor