Bu gün tuvalete başlamak istedim deneyeyim uzun zamandır deniyorum ama elime birşey geçmiyordu bu gün yine başladım bakalım ne olacak diye ama elimde patladı kaç. Kez götürdüm ama yapmadı ama az önce baktım ki hem çişini hem tuvaletini yapmış asla sert tepki vermedim tabikide
Ama bu süreci çok mu zor ya yaşayan var mı kızım gelecek ay 24 aylık olucak ben de başlamak istedim kızım zaten bazen eee eee diye söylüyor ama bilemedim erken mi başladım ki daha bezi takmadım bakalım hele ne gelecek başımıza 😂