Uzayyy bu gerçekten o kadar doğru ki 😂😂😂 mustela kullandım boşu boşuna 2 ay nerdeyse, sırayla her ürününden memnuniyetsiz kaldım mustelanın ve illâllah ettim sonra başka bi doktora gittim ve biodermaya geçirdi hemen yumuşacık oldu bebeğimin cildi.. minicik bebeğinin yumuşak olmayan tenine dokununca annelerin yüreği daha çok acıyor bence ben öyle oldum ve biodermaya keşke daha önce geçseydim dedim kızdım kendime.. bir de kızıma ipek ismini koymuştum her yeri kuru egzama döküntülüydü koyduğum isim bile üzüyordu beni🥹 şimdi çok şükür çok daha iyi ama bakımını aksatınca tekrar kuruyor az da olsa mutlaka düzenli şekilde duş krem yapılmalı🌸 bir de ben neye alerjisi var anlayamadığım için kakasında kan olmadığından sadece egzama olduğundan tespit edemediğim için başa sarıp duruyor egzamalar o yüzden bu kreme bağımlı olduk😢