ruya16 folik asitin faydası olacağını sanmıyorum bu emziren annlerde 3. , 4. Aydan sonra hormanlardan dolayı saç dökülmesi genelde oluyor kızım 1 yaşında hala aşırı derecede dökülüyor bşrde gebeyim 3 ay folik asit kullandım emzirikende hiç bir faydasını görmedim doğrusu