buse94 Gögüslerimi küçültmek istiyorum. Artık sırtımın agrıları durmuyor ve cidden sarkıklar büyükler ama bir türlü cesaret edemıyorum ve eşim de asla izin vermiyor ama ben istiyorum. Yaptıran var mı olumlu olumsuz yönleri neler ?
medinekaplan buse94 bende aynı durumdayım cnm eşim istemiyorum diyor böyle iyi diyor bende burada bekleyeyim
Mlndrdmn Ben de istiyorum. Ama canım da tatlı ameliyat sonrası ağrıdan korkuyorum. Acaba sezeryan mi daha ağır o mu daha ağır ameliyat