Nedır ya bu çocuğuma noldu anlamıyorum uyuyor koyuyorum uyanıyor derın uykusu kalmdadı ağlayarak uyuyor ağlayarak uyanıyor canımdan bezdim 2 hafta olacak nerdeyse her geçen gün dahada kötüye gıdıyor pıskoljım ıyıce bozuldu uyumakta ıstıyor ama anlamıyorum ne bu kızlar napıcam ıyıce delırdım