-Eraymoms- momyboy 9 aylıkken bexero olduk 13 aylıkken yine bexsero olduk en son 15 aylıkken nimenrix olduk
nuroner momyboy 3.ayda hem bexero hem de nimenrix olduk ay başında5.ayda yani 2.dozlarını yaptıracağız
momyboy -Eraymoms- toplamda kaç aşı acaba bizim doktorumuz not yazmıştı ben kaybettim o notu bize de 7-10-14 baxero demişti nimenrix de sanırım 13. Aydı doğru hatırlıyorsam
Ucansupurge momyboy Doktoru planlaması lazım canım ayına göre farklılık gösterebilir. Bize 9-11-22 bexsero 13 nimerix planlanmıştı
Themom_ momyboy 7. Ayda ilk doz bexsero 9. Ayda ikinci doz bexsero oldu 13. Ayda nimenrix olacak en son 16. Ayda son doz bexsero
Busraata33 momyboy 5.ay nimenrix 7.bexsero+nimenrix 13.ay bexsero+nimenrix bu şekilde plan yaptı doktor
zk1611 momyboy 5-7-13 bexsero 6-12 nimenrix hatta bugün bexseronun ilk dozunu olduk bacağı çok ağrıyor sanırım dokundukça ağlıyor zor geçiyor