vaveyla_1 20 aylık oğlum grip olduk ama onun öksürüğü hala geçmedi zeytinyağı sarımsağı karıştırıp ayak altına sürünce faydası oluyormuş ama nasıl yapılıyo bilmiyorum ilk defa deneyeceğim bu kürü yapıp deneyenler tarif edebilir mi
Defnemmm1 vaveyla_1 postunuzu yeni gördüm ama gene de cevaplamak istedim başka zamanda lazım olur diye 2 3 diş sarımsağı 5 6 kaşık zeytinyağının içinde ezin 4 5 saat ağzı kapalı bir şekilde bekletin sonra sarımsaktan ayrılması için başka kaba süzün gece yatarken ayak tabanına sürüp çorap giydirin sarımsaklı bir şekilde sürmeyin
aylizinannesiiii vaveyla_1 ben baby vick var pembe kapaklı lavantalı ayaklarının altina sürüyordum biraz rahatlatıp uyuyordu doktorunuza danışın isterseniz hem gece gaz sancısına da iyi geliyordu çok gazlı kızım üç yaş hala gazlı bebek öksürüğü upuzuun sürer
havvamtli Ölçü tam bilmiyorum ama iki yemek kaşığı zeytinyağı küçük bir dış sarımsak ile yapılıyor diye biliyorum küçük bir kavanoza zeytinyağı ile sarımsağı ezip koyuyorsunuz ama sarımsak cilde temas etmesin demişlerdi bana
havvamtli vaveyla_1 bence hazırlayın surun ama en az 2 saat beklemeli diye biliyorum sarımsak ile zeytinyağı homojenize olsun diye 😊
vaveyla_1 havvamtli yaptım hazırladım canım akşam uyuduğu zaman sürücem bakalım şifasını görürüz inşallah, teşekkür ederim 🌸
Elifdemir1907 Bende görmüştüm tarifi bilmiyorum ama derisine sarmısak deymesin yanar Instagramda yorumlarda görmüştüm
vaveyla_1 Defnemmm1 çok sağolun teşekkür ederim.. İki gecedir deniyorum ama sarımsağı süzmedim bunu bilmiyordum ama tahriş falan olmadı ayağı sarımsakları değdirmedim, öksürüğü azaldı biraz ama var hala geçmedi henüz
Defnemmm1 vaveyla_1 umarım tez zamanda faydasını görürsünüz şuan bende aynı dertten muzdaribim hazırladım bakalım sürücem