Yeniibianne
Bunu bende duymuştum
aşı sonrası ateş yapmaması için öncesinde şurup vermeyi ancak hemşire beni uyarmıştı, sen şimdi şurup veriyorsun ateş çıktığında ani düşüş ve yükseliş yaşaması iyi bişi değil hasar kalabilir ateşi çıkarsa şurup ver demişti, yazınızı görünce paylaşmak istedim