YagmurunAnnesi Kizim ayin 15 inde 4 ayıni dolduracak. Sütüm azaldi ve doymuyor. Bugun mecburen çorba vermek zorunda kaldim. 😐 Yememe icmeme dikkat ediyorum bol su iciyorum. Stres yaptigim bir sey de yok ne yapacam bilemedim. 😕
Asel YagmurunAnnesi galactago Damla’yı öneririm 2.gün şakır şakır akar sütünüz bende sizin gibiydim çok şükür şimdi gayet iyi sütüm çok iyi beslenmememe rağmen
YagmurunAnnesi Hiç mama vermedim mama da yoktu zaten evde saat geç oluncada dayanamadim. Öyle de içti ki 😑 Doymadigini dusunmemin sebebi ise. Emzirdigimde 5dakika bile emmiyor. Emdiginde süt kendiliginde akardi simdi akmiyor. Parmaklarimla sıktigimda bile zor süt cikiyor.