agzimizintadikacmasin ben hoffie markasını daha birkaç gün önce aldım. Benim bebe 1 yaş biraz oyalaniyor içinde hemde gündüz uykularını bunun içinde yaptırıyorum aşırı hareketlenmeye başladı beşikte korkutuyor çünkü beni yanında olmadığım için. Kurması biraz zor yaklaşık yarım saatini felan alıyor. Ama devrilme vs gibi problem yok. Yatak da beğendim kaliteli , örtüsü de bilhassa gayet güzel. Tek sıkıntı kurmak iki kişi olursa kolay ben tek başıma kurdum. Taşıma çantası da var. Biz çok seyahat eden bir aile olduğumuz için taşıma çantası olması önemliydi bizim için. Bu kadar büyük almamın sebebi de benm bebe çok dönerek uyuyor o yüzden. 💐