Bebeğine philips aventin biberonunu kullaniyorum.11 aylık 5 numara emzik başligini kullaniyorduk.İkisinide parmagiyla deldi emerken çok yogun akiyor yada elinden kaysa ustune yatagina falan dokuluyor yogun birsekilde eline kendi icsin diye vermeye korkuyorum tekrar alicam ama yine ayni seyler yasanir diyede korkuyorum.Bu durumu yaşayıp çözüm bulabilenler var mi yada önerebileceginiz baska bir biberon.Gerçekten her mama yiyisinde üstbas degistirmekten usandim😔