csuloglu ben de sizinle aynı durumda sayılırım. Biz de evde yalnızız, aileme uzak bi şehirdeyiz. 13 Aylık kızım. Yürümüyor dediğiniz gibi tutunarak sıralıyor. Alkış, baybay öğretmeye çalışıyorum yapmıyor. İnada bindirdi. Göz teması var, gülüyor kendi kendine ağzında bir şeyler geveliyor. tv izliyordu 2 haftadır tamamen kestik. Parka gidiyoruz saatlerce oynuyoruz. Baya farketti: önceden daha az bakardı ismiyle seslenince, şimdi çoğaldı. Odağı arttı. Ekran izletiyorsanız kesin mutlaka. Yürümesi de 18 aya kadar normal diye biliyorum bir anda yapar merak etmeyin.