Sevde2511 Zeynep_1 canım benimde öyle oldu zeytinyağı sürüyordum emzirmeden sonra göğüs pediyle nemli tutuyordum arada iki göğsümü açıp havalandırıyordum doktorum demişti öyle öyle iyileşti krem falan tavsiye etmedi doktorum her türlü kimyasal kullanılıyor dedi bu şekilde 🤗 ama birçok torunda gümüş kapak öneriyor hanımlar 😊
Deletedmom245 Zeynep_1 aynı dertten muzdariptim ne denediysem geçmedi. Tahin yağı kullandım o toparladı sonra tereyağı dediler sürdüm açık tuttum asla nemli bırakma en başta bu önemli. Orası hep kuru olsun dedi doktorum tereyağı çok çabuk geçirdi geçmiş olsun umarım geçer
aynuruygar gümüş kapak kullaniyorum 1 haftalik olduk harika ve mukemmel birsey en cok korktugum seydi göğüs yarasi ama.cok sukr olmadi dogumdsn 10 gün once kullanmaya basladim iyi kide almışım hic yara olmadi ve emzirmek cok zevkli
serfannee Canım kantaron yağ kullan faydasını göreceksin. Göğüs ped kullan her emzirmesen sonra yağı sür. Benim 4 ay oldu halen acır emzirirken
Ada0408 eda_uynk01 kesinlikle avent göğüs kalkanı çok yara olmuştu kanıyordu 😣 4-5 günde iyileşti lansinoh kremi sürüp öyle kullanıyordum hem sütte biriktiriyor
Serap46 Zeynep_1 silverette gümüş kapak kesinlikle öneririm hiç yara olmadı mucize gibi bi şey 👍🏻 bi kere pompadan yarılır gibi oldu gafif kan vardı taktım hemen geçti çok şükür.
gnldnynr Zeynep_1 Avent göğüs kalkanı ve lansinoh kremden başkasını tanımam. Ne dedilerse yaptım ise yaramadı . Kalkanı aldım 3 günde iyilesti
gnldnynr Zeynep_1 Ben emzirirken çıkardım. Sürekli goguste kalması iyi değil bence. Süt kanallarına baskı yapar. Emerken cikariyordum