Seda6019 açıkçası ben bakıcı taraftarıyım oğlumu 2.5 yaşından beri kreşe gönderdim çalıştığım için bakıcı bulamamıştım ve sosyal olarak iyi gelir demiştim ama şu an 6 yaşında okuldan ölesiye nefret ediyor aşırı sıkılmış sosyal olarak da pek desteklemedi açıkçası aksine kreşe başlamadan önce daha özgüvenli cesur sosyal bir çocuktu şimdi çok içe kapanık sinik kalıyor ezildi erken yaşta kıyamam aklıma geldikçe çok üzülüyorum yanlış anlamayın kreşi de çok iyiydi