Atssssss000 Kızlar merhaba, kızımın parmaklarında boyle bi sislik var esime gosterdim o her bebekte olur dedi ama ben guvenemedim sizin bebeklerinizinde boylemiydi?
nehirsude0 Atssssss000 evet aşkım da sen niye bebişim tosbikligiyle dalga geciyorsun aaaaa çok ayıp 😋 yicem simdi
Atssssss000 nehirsude0 ahahah ay cok tesekkur ederim ya😂 ama bas parmagina bakin boyle bi cikinti gibi bisey var ben mi yanlis gordum acaba
Atssssss000 Dedektifgadget o bas parmagindaki bogum muu boyle bi cikinti var gibi, ya ufak biyeri kizarsa kafayi yiyorum valla 😂