Evde yoruluyorum bazen hadi gidelim diyorum eşime biraz çocuk bakarlar torunlarını ozlemistirler falan gidiyoruz kızım kaynanam da durmuyor çok aglıyor normalde kucağa alınıp gezdirilmeyi çok seviyor kadın heryeri gezdiriyor ama kizim durmuyor hele dün altını değiştirdim elimi yıkayıp geleyim dedim tuvalete de girdim o sıra kaynanam kucağına almış aman bir cigirma ağlama çıkamadım da tuvaletten eşim koştu geldi dışardan sonra baktık gözlerinden yaşlar sel olmuş nasıl alışacak bu çocuk ya kendi annem tarafında öyle olmadı ama nerdeyse gören kucağına aldı gezdirdi hiç ağlamadı. Hani desem ki ben sevmiyorum kızım da sevmiyor diye ama seviyorum bi sorunum yok kizim sevemedi bi türlü