Kızlar oğlum 5 ay 6 günlük. Gün içinde sürekli ilgi istiyor. Yanından kalktığım an bağırmaya başlıyor. Tuvalete bile çok hızlı gidip geliyorum. Huzurla hiç bir şey yapamaz oldum. Ev işlerini yemeği.. huzurla yemek bile yiyemiyorum. Süt sağarken bile ağlıyor onu bile düzgün sağamıyorum. Memeyi reddetti üç aydır sağıp veriyorum. Uyanıkken asla içmiyor biberondan. Her beslenmesinde uyutuyorum. Bu yüzden asla gün içinde uyumuyor. Biberondaki sütü bittiği an uyanıyor. Mahvolmuş durumdayım. Bu aylarda sürekli kucak ve ilgi istemesi, odadan çıktığım an bağırması normal mi?