Merhaba kızlar bebeğim 40 günlük 2-3 gündür bebeğim damla kullanmama rağmen gaz sancısından çok ağlıyor. Net bi saat yok gün içinde akşam tepinerek ağlıyor. Ara ara sakinleşiyor mesela 3 dakika susuyor 5 dakika ağlıyor 10 dakik susuyor 7 dakika ağlıyor. Kolikte günde 3 saat ağlama olayı gün içinde toplam 3 saat mi? Bebeğim sizce kolik mi yoksa dönemsel bir kriz mi bu?