kereminannesiyim merhaba 53 kilo ile hamile kaldım, doğuma 73 ile girdim. Tam 20 kg almıştım, doğumdan 1 ay sonra sağlık ocağında tartıldım 60 kg olmuştum. 2.ay aşısı için gittiğimde ise 57 kiloya inmişim. Şuan 57 yim bebeğim 2 ay 6 günlük. Doğumdan sonra hiç dinlenemedim uyuyamadım sürekli emzirdim, günde 2 öğün yiyorum uykusuzum, bol bol su içiyorum suyun çok etkili olduğunu düşünüyorum hem sütümü arttırıyor eksta yemek yememe gerek kalmıyor süt için. Size de öneririm sabah az yiyin çok su için. Akşam çok yiyin çok su için ve yemekten 1-2 saat sonra muhakkak yürüyüşe çıkın