EliS_ tadı normal mama gibi galiba süt gibi birşey. Ayda 1 kilo gibi aldırabiliyor düzenli kullanınca. Önce çok sevmemişti az az içiyordu 1 taneyi bitiremiyordu bile sonra sevdi 2 tane bile içiyordu. Bizim doktorumuz isterse 2. Vs verin demişti tekli tekli 200 ml süt gibi birşeydi. Biraktık 2 ay oldu 2 aydır yine kilo almadı kontrolumuz var bakalım gerek görürse doktorumuz tekrar başlarız belki ☺️