Kızlar besin mayası kullanan var mı oğlum 1 yaşında 1 aydır geçmek bilmeyen iştahsızlık var doktor azı dişi çıkıyor ondandır diyor ama bilmiyorum dişten olsa bu kadar uzun sürer mi besin mayası iştah açıyormuş gerekli vtaminler varmış içinde kullanan memnun kalan oldu mu