EzgiAsell 5 ay 20 günlük kızım var bugün 2 numaraya geçtim sma mama da ve snra farkettim ki göğüs ve karın kısmında kırmızı benekler var isilik gibi acaba mamada mıdır kızlar?
Bebeminnie EzgiAsell 2yide 3ü de kullandm hiç öyle sorun yaşamadım, anlamk için tekrar 1 vern geçince 2 numarayı tekrar deneyin
Annesiemirin Bende 1 ve 2 verdim öyle bir sorun olmadı mama dışında bişey verdiniz mi ilaç vs ona dikkat edin herhangi bir şurup verdiğiniz herşeyi gözden geçirin 2 numara verdiğinize göre 6 aylık olmuş ek gıdaya başladıysanız onlara dikkat edin mama değildir
EzgiAsell Annesiemirin ek gıdaya dha geçmedim 10 gün snra başlıcam anne sütü alıyo aynı zamanda ama ben farklı Bi şeyde yemedim bide bronşit oldu bir haftadır 4 gündür de ventolin hava veriyorum acaba o mu yan etki yaptı ki çnkü ilk iki gün günde 8 kez snra iki gün 6 ve bugünde 4 e düştü bana şuan gerçekten çok tedirginim o da yapmış olabilir belki
EzgiAsell damlabozkaya sma 1 kullandım hep buzamana kdr herhangi bişi olmadı 2 de olabilir mi ki içeriğinede baktım çok farklı değiller gibi sadece doyuruculuğu atıyo sanırım, yarın akşam kontrolümüz var zatn gidicem ama Ozamna kdr ekstra bişi olursa yine giderim zatn