Melekannem
20 Aylık bebeğim var kaç aydır sürekli bitip baslayan öksürügümüz vardı hep antibiyotik kullanıyoruz 2 haftadır antibiyotik kullanıyorum ama hala pek fayda etmedi kuru bir öksürük 2 gündürde hapşırık ve burun akıntısı basladı , daha kötü hastamı oldu burnu akıyor felan diyorum böyle durum yaşanyan varsa ayrıntılı yazabilirmi ? Buhar felanda veriyorum ? Lütfen bilgi sahibi olan yazsın ..