Havva97 o kadarını bilmiyorum canım biz bursa da yaşıyoruz gitmediği doktor kalmadı özel,devlet aslen samsunluyuz samsun da fakülteye gitti orda koydular bu tanıyı ilaçları va sürekli kullandığı onları kullanmazsa bacaklarında iltihapli sivilce çıkıyor onlar da ateş yapıyor