Merhaba kızlar oğlum 4 ay 9 günlük.Yaklasik iki haftaya yakındır resmen gündüz hiç uyumuyor geceye kadar esneyerek ağlayarak duruyo bi yarim saat dalmaya calisiyo tekrar birden irkilip uyaniyo dalamiyor.Gecede saatte bir ağlayarak uyaniyo hiç uykusunu alamiyo.Zaten kolik bi bebek bu zamana kadar gazdan ağlamaktan helak oldu biraz azaldı derken bu çıktı şimdi de uykusuzluğa agliyo zaten gazida tam bitmedi üstüne dis sancisi da var dün artık çocuk dayanamadı kriz geçirdi 3 saat aralıksız ağladı.Zaten cok bi uyku duzeni yoktu ama bundan iyiydi simdi cok zor geçiyo.Zaten kolik oldugu icin sallayarak uyutuyoduk smdi öyle de uyumuyo herseyi denedk sadece disarda arabayla gezersek biraz uyyo o kadar.Baska biseymi var ondanmi uyumuyo diyorum ama 4 ay olalı böyle.Bu bir uyku gerilemesimi böyle olan varmi geçici bi dönem mi yazarsaniz sevinirim.