Merhaba arkadaşlar. Kızım 3 aylık olacak 1 aylık olduktan sonra daha anne sütü alamadi kesildiğinden dolayı. Mamayla besleniyor arkadaşım geçen hafta doğum yaptı sütü çok fazlaymış boşa gitmesindense sağıp kızıma vermek istedi doğum yapmadan önce konuşmuştuk zaten süt annesi olursun gibisinden. Neyse işte o devamlı sağıp verecek evlerimiz yakın olsaydı sürekli emzirirdi de mesafe olduğundan sagacak verecek. Süt saklama poşetlerinde sütü nasıl alıp saklamam gerekiyor ve nasıl kullanmalıyım hiç bir bilgim yok bilen birileri varsa yazar mısınız lütfen ☺️