mthnannsi 28 günde 1 oluyordum 5 gün gecikti. 3 gün önce test yaptım negatifti karın ağrım var ara ara bir türlü gelmiyor mevsim geçişlerinden olabilir mi?
sleepnessnami mthnannsi 7 gün geçti oldum hızlı gebelik yapmıştım 5 gün geçtiğinde negatifti 2 gün sonra oldum
fatosbcr2 mthnannsi 1 hafta 3 gün oldu hayla olmadım bel ağrısı karın ağrısı var ama kendi yok keyfini bekliyorum şuan 😅😅😅
Alparslan2206 mthnannsi evet 5 gün gecikti benimde sağ kasığımda ağrı var olmazsam bi kaç gün sonra test yapacağım 😅