Betl_09 Merhabalar kızımın yuzu kırmızı kırmızı oldu isilik dıyolar öpmekten olmuştr dıyolar ama bir türlü geçmiyor alerji olmuş gibi okadar dıyorum öpmeyin dıye ama dinleyen yok daha 2 aylık ne yapamam lazım nasıl gıderbılırım
Deletedmom117 Betl_09 benim bebeğimde de öpmeden kaynaklı oluyor bende çok söylüyorum ama dinleyen yok banyodan sonra bebek yağı sürüyorum banyo sırasında da güzelce yüzünü yıkıyorum her gün yüzünü yıka mutlaka
alchn Betl_09 ah ahh bende aynı sıkıntı defalarca dedim opmeyin diyolar bi bebek sendd mi var bi sen mi doğurdun ne laf ne sözden anlıyorlar .
Nuripekduru Betl_09 öpmeylede alakalı olabilir alerjikte olabilir benimkide kaç ay öpmeden kızarık egzama dediler meğer süt ürünlerine alerjisi varmış
AselElcin Betl_09 valla doktora gidin o bi baksın ama öpenlerede bebeğinizi vermeyin 😡 söz dinlemiyorlarsa sevmesinler yavrunuzdan daha mı önemli insanlar
Betl_09 alchn aynen oyle iyi ki cocugun olmuş dıyolar ama bebgın saglıgı için havalar sıcakta degıl ki isilik olsun öpmekten yani
Betl_09 AselElcin opemyın dıyorum kımseyı kırmadan önce bi tamam diyolar sonra öpuyolar sinirlerimi bozuyorlar ben bile öpmuyorum ya
alchn Betl_09 valla az önce yine bu yüzden tartıştık temizledim yüzünü geldilrr lop diye bide öptüler kızdım artık yeter bunda bağırdılar bana ne var sanki diyorm kıpkırmızı oldu diyolar sıcaktan sen nerden bilirsin