elifnrr Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu ben bugün 3. Adetimi görmeye başladım ama döngü süresi eskiden hep 27 gunken şimdi hep 20 21 gün oldu sizce normal mi yani en son 2 Nisan da hastalanmistim şimdi 20 Nisan tekrar hastayım
Nurrrrrr233 elifnrr Yani bir fikrim yok ben aydan aya oluyorum eğer sıkıntı olduğunu düşünüyorsaniz doktorunuzla görüşebilirsiniz🌸