Bebeğim 7 ay 25 günlük zaten normalde de saat başı kalkardı da dün daha da farklı birsey yaşadık 5 dakika da bir uyanıyor ağlıyor en son gece 2 de calpol verdim biyeri mi ağrıyor acaba diye o da fayda etmedi saat başı yine uyandı baktım atak haftasındaymış 8.ay atağı var ki arkadaşlar varsa nasıl başettiniz