Merhaba hanımlar
3 gündür ateşi var karanın dün acile götürdük dişten dolayı bogaz enfeksiyonu olmuş antibiyotik ağrı kesici ateş düşürücü verdi ama imkanı yok içiremiyoruz savaş ediyoruz resmen kendini kitliyo aglıyo çırpınıyor ağzına giden ilaçları tükürüyor 😔 ilaçsız geçermi sizce bogaz enfeksiyonu bi yardımcı olun lütfen 🙏🏻