Sorum başlıkta kızlar karton kutu aptamil mama almıştık içinde iki adet parlak folyo çıkıyor var kapaklı kutuya boşaltıp kullanıyordum aldığımız kapaklı kutunun altı tezgahta ıslanınca bende içindeki mamayı cam kavanoza koydum bu şekilde mama saklanır mı kapaklı kutu almalı mıyım?