ozgec maalesef benim oğlum da 3 aylıkken sünnet ettirmiştik. Bi baktım gün geçtikte dediğiniz gibi olmuş bi sorun olduğunu anladım sünnet eden doktora gösterdim hiç bi sorun yok her altını açtığınızda masaj yapın olur diyordu.6 ay boyunca yaptım Baktım ilerleme yok başka doktora götürdük . Hemen ikinci kez sünnet etti. Çok zordu ilkinde küçğktü anlamıyordu ikincisinde 9!” Aylıktı baya zorlanmıştık size de çok geçmiş olsun