Kızlar merhaba
Bebeğim 1 hafta sonra 6 aylık olacak inşallah.dogdugu ilk gun ve gece bile uyumuyordu 10 dakikadan fazla.simdi sık uyanasada geceleri biraz uyumaya başladı ama yarim saatte bir uyaniyor tok bile olsa geceleri… gündüzleri degistiremedim ama gündüzleri uykuya cok direniyor cok zor uyutuyorum 10 dakika 15 dakika en fazla 20 dakika uyuyor gece ayrı gündüz ayri ugrasmaktan cok yorgun ve bitkinim bazen kahvalti bile yapamiyorum inanın.ne yaptiysam gündüz uzun uyumasını sağlayamadım.ne yemek be temizlik hicbirsey yapamiyorum kendi işlerimi bile halledemiyorum evle ugrasamama ragmen yorgun oluyorum tek beşikte birakip lavaboya bile gitsem agliyor yanindan ayrilamiyorum gündüzleri psikolojik olarak çökmüş hissediyorum kendimi iyi hissetmiyorum böyle olanlar varmi benim bebegim mi böyle biraz uzun oldu ama cevaplarini bekliyorum simdiden teşekkür ederim