Bebeğim 2 aylık iki gündür fark ettim ki memeyi almıyor slikon ucla içiriyordum emmek istiyor ama ağzına alınca yüzünü ekşitiyor geri çekiyo kendini uyurken ayaklarıyla kendni yukarı doğru atıyo uyamıncada aynı gaz sancısımı var acaba birazda kaka sorunu var