nrtn1234 HtcCht bizde de sızdırma çok oldu, bebeğiniz çok hareketliyse ve erkekse sızdırmama ihtimali yok bence, çünkü kenarları çok esnek.
HtcCht Masal_18 ben cırtli bez kullanirkende hepsini çıkarıyorum sanirim o bana sıkıntı olmaz alışkınım yani😅
Masal_18 HtcCht 😊 o zaman al dene derim. Ama 1 paket al begenmezsen bidaha kullanamazsın. Birde aklında olsun sleppy bezler en uygun kendi sitesinde oluyor. Biz genelde bez ıslak mendil ve ped olarak alıyoruz daha iyi oluyor. Durumuna göre bak istersen
Hilal5767 Normalde can bebe kullanıyordum oğlum 1 yaşında 10.aydan bu yana kullaniyorum 5 numarasını çok haraket li olduğu için aldım çok.şükür hic bir sıkıntı yaşamadım güzel sızdırma filan yapmıyor