kızlar evimize yeni Bi minik aldık Japon balığı ama sanırım fanusta yaşamazmis kardeşim öyle dedi. Sabahtan beri gözüne bakıyoruz suyun dibinde öylece duruyor oğlana uyuyo vs diyorum ama acaba bisey mi olacak hasta mı balıklar konusunda bilgisi olan var mı? Bu durumu normal mi? Bisey olursa oğluma Bu durumu anlatamam hemen yerine gidip yenisini de alamam farkettirmeden