Günaydın anneler
Oğlum 2 aylık 3. Ayından sonra sünnet ettiririm diyordum. Dün tesadüfen altını temizlerken pipisin ucunda beyazımsı bişey gördüm sudo krem zannettim temizlenmemiştir diye düşündüm . Sünnet derisini geriye ittirdikçe çiş yaptığı yerin çok kapalı olduğunu gördüm yani erkek bebeklerde sünnet derisi sıyrıldığında penis ucu çıkması gerekirmiş bilmiyordum bu durumda o beyazımsı şey acaba iltihapmıydı bilmiyorum . Tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum .